جهانمنطقه

ترامپ پس از ادعای نقض آتش‌بس از سوی ایران، بار دیگر تهران را تهدید کرد

دونالد ترامپ، رییس‌جمهور آمریکا، با ادعای نقض مجدد آتش‌بس از سوی ایران، اعلام کرد که نیروهای آمریکایی برخی انبارهای موشکی و پهپادی و همچنین سایت‌های راداری ساحلی ایران را هدف قرار داده‌اند.

ترامپ مدعی شد که این حملات در واکنش به «نقض دوباره توافق آتش‌بس» صورت گرفته و تأکید کرد که ایالات متحده اقدامات ایران را زیر نظر دارد.

رییس‌جمهور آمریکا در ادامه اظهارات خود، با تکرار مواضع تهدیدآمیز علیه ایران، گفت که «احتمال زیادی وجود دارد که ایران هرگز درس نگیرد» و هشدار داد که در صورت تداوم تنش‌ها، واشنگتن ممکن است به اقدامات نظامی گسترده‌تری متوسل شود.

ترامپ همچنین مدعی شد که اگر چنین سناریویی رخ دهد، پیامدهای آن برای جمهوری اسلامی ایران بسیار سنگین خواهد بود.

#آمریکا #ایران #دونالد_ترامپ #آتش_بس #تنش_منطقه‌ای #خاورمیانه

مطالب مشابه

نظریات اضافه کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button