شش ورزشکار افغانستان به نمایندگی از کشور در رقابتهای ووشوی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای حضور یافته و قرار است در وزنهای مختلف با حریفان خود رقابت کنند.
این مسابقات در چارچوب رقابتهای کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای برگزار میشود و از ۲۷ ماه جاری میلادی آغاز خواهد شد.
ورزشکاران افغانستان در ردههای وزنی گوناگون به میدان خواهند رفت و برای کسب نتایج مطلوب به مصاف رقبای خود میروند.
گفتنی است که ملیپوشان ووشوی افغانستان پیش از اعزام به این رقابتها، از کمبود حمایت و پشتیبانی لازم برای حضور در این مسابقات ابراز نگرانی کرده بودند.
#افغانستان #ووشو #سازمان_همکاری_شانگهای #ورزش #مسابقات_بین_المللی #ملی_پوشان








