منطقه

شهرک‌نشینان صهیونیست اراضی فلسطینیان در رام‌الله را به آتش کشیدند

شهرک‌نشینان اشغالگر با یورش به حومه شهرک «ترمسعیا» در شمال رام‌الله، بخش‌های گسترده‌ای از زمین‌های زراعتی و باغ‌های متعلق به فلسطینیان را به آتش کشیدند.

منابع محلی اعلام کرده‌اند که این حمله خسارات قابل توجهی به اراضی و محصولات زراعتی فلسطینیان وارد کرده است.

#فلسطین #رام_الله #ترمسعیا #شهرک_نشینان_صهیونیست #کرانه_باختری

ویدئوی مرتبط با خبر را از لینک زیر ببینید

https://t.me/SafirTelevision1/33424

مطالب مشابه

نظریات اضافه کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button