جهان

کیم جونگ اون: دشمنان باید از کوریای شمالی بترسند

کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی، با نظارت بر آزمایش مجموعه‌ای از سیستم‌های تسلیحاتی جدید، بر تقویت توان تهاجمی ارتش این کشور تأکید کرد و گفت که دشمنان باید از کوریای شمالی هراس داشته باشند.

در این آزمایش، نسخه بهبودیافته سامانه پرتاب چندگانه راکت ۲۴۰ میلی‌متری، موشک‌های بالستیک تاکتیکی و یک هویتزر خودکششی ۱۵۵ میلی‌متری مورد آزمایش قرار گرفت.

کیم جونگ اون تصریح کرد که سیاست دفاعی کوریای شمالی بر تقویت «موضع تهاجمی مرگبار و ویرانگر» استوار است تا هیچ کشوری جرأت رویارویی با پیونگ‌یانگ را نداشته باشد.

رهبر کوریای شمالی همچنین گفت که ایجاد نگرانی و ترس دائمی در میان دشمنان، یکی از ارکان اصلی سیاست بازدارندگی این کشور برای جلوگیری از جنگ است.

#کوریای_شمالی #کیم_جونگ_اون #موشک_بالستیک #تسلیحات #پیونگ_یانگ

مطالب مشابه

نظریات اضافه کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button