منطقه
انتقال ۲۲ خدمه ایرانی نفتکش توقیفشده به سرکنسولگری ایران در کراچی
۲۲ خدمه ایرانی یک نفتکش که از سوی ایالات متحده در آبهای بینالمللی توقیف شده بود، با پیگیری سفارت ایران و همکاری دولت پاکستان، به نماینده سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در بندر کراچی منتقل شدند.
وزیر امور خارجه پاکستان اعلام کرده است که این افراد پس از ورود به کراچی در سلامت کامل قرار دارند و ترتیبات لازم برای بازگشت سریع و ایمن آنان به ایران در حال نهایی شدن است.
او همچنین گفته است که پاکستان در جریان این روند با مقامات ایران و آمریکا در تماس بوده و در دو ماه گذشته بازگشت بیش از ۷۰ تبعه ایرانی را تسهیل کرده است.
#ایران #پاکستان #نفتکش #خدمه #دیپلوماسی








