جهان

کوریای شمالی در مسیر تجهیز نیروی دریایی خود به تسلیحات هسته‌ای

کیم جونگ اون اعلام کرد که برنامه تجهیز ناوگان دریایی کوریای شمالی به تسلیحات هسته‌ای مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در حال پیشرفت است.

وی این اظهارات را در مراسم الحاق یک ناوشکن جدید از کلاس «چوی هیون» به نیروی دریایی این کشور مطرح کرد.

کیم جونگ اون گفت که نیروی دریایی کوریای شمالی در حال تبدیل شدن به بخشی کامل از نیروهای مسلح مجهز به تسلیحات راهبردی است.

به گفته او، روند هسته‌ای‌سازی ناوگان دریایی این کشور با دقت و بر اساس برنامه‌های تعیین‌شده ادامه دارد.

مقام‌های کوریای شمالی این اقدام را بخشی از برنامه تقویت توان بازدارندگی و افزایش ظرفیت‌های دفاعی کشور عنوان کرده‌اند.

#کوریای_شمالی #کیم_جونگ_اون #نیروی_دریایی #تسلیحات_هسته‌ای #امنیت # دفاع

مطالب مشابه

نظریات اضافه کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button