جهانمنطقه

روایت رسانه های اسرائیلی از نحوه شهادت یحیی سنوار/ او تا آخرین دقایق جنگید

۱. دیروز ساعت ۱۰ صبح یکی از نیروهای کندک ۴۵۰ فردی مشکوک را که در حال خروج و ورود به یکی از ساختمان های تل السلطان در رفح است، شناسایی کرد. این نیرو ساختمان را به جنرال نشان داد و نیروها به تدریج بر اساس وجود مسلحین شروع به حرکت به سمت هدف کرد.

۲. تقریباً در ساعت ۳:۰۰بعد از ظهر که تانک ها و نیروهای پیاده فعال شد، ۳ نفر که از یک پهپاد در حال حرکت استفاده می کردند و از خانه ای به خانه دیگر می رفتند شناسایی شدند. با فهمیدن مسلح بودن اینها به سمت آنها تیراندازی کردند که زخمی شدند و شروع به متفرق شدن کردند.

۳. گروه سنوار تقسیم شد. او وارد یک ساختمان شد و بخش دیگری از گروه وارد ساختمان دیگری شد. السنوار به طبقه دوم رفت و نیروهای تانک گلوله ای به سمت آن ساختمان شلیک کردند.

۴. فرمانده یک دسته از کندک ۴۵۰ مشغول عملیات چک کردن ساختمانی که السنوار در آن قرار داشت، شد که دو نارنجک به سمت او و نیروهایش پرتاب شد و پس از آن ارتباط آنها قطع شد و برای ادامه عملیات با پهپادها بازگشتند.

۵. نیروها یک پهپاد دیگر آوردند و دیدند که یک نفر (که بعداً مشخص شد السنوار است) از ناحیه دست مجروح شده و نقاب زده بود. سنوار در اتاق نشسته بود و سعی کرد یک چوب را به سمت پهپاد ارتش اسرائیل پرتاب کند. بعد از این اتفاق یک گلوله دیگر تانک به سمت او شلیک کردند.

۶. دفعه بعد که نیرو برای بررسی وارد شد همین امروز صبح بود و فقط وقتی وارد شدند و اجساد را دیدند – متوجه شدند که بین یکی از اجساد و یحیی السنوار شباهت وجود دارد.

ویدئوی مرتبط با خبر را از لینک زیر ببینید

https://t.me/SafirTelevision1/13114

مطالب مشابه

نظریات اضافه کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button