جهانمنطقه

بیانیه حزب الله به مناسبت سالروز عملیات طوفان الاقصی

امروز یک سال کامل بر عملیات قهرمانانه طوفان الاقصی می گذرد که در آن اراده مقاومت فلسطین در برابر تجاوز، بی عدالتی و اشغالگری که از سال 1948 بر این مردم مظلوم تحمیل شده به نمایش گذاشته شد.

این عملیات، آثار تاریخی و نتایج راهبردی بر منطقه خواهد داشت تا اینکه با پایان اشغالگری، مردم فلسطین به حق مشروع خود برای دستیابی به تمام سرزمین‌های خود از نهر تا بحر دست یابند.

‏در این مناسبت تاریخی بر موارد زیر تاکید می کنیم:

حق کامل ملت فلسطین در مقاومت با استفاده از هر وسیله و روشی برای احیای حقوق مشروع و رفع اشغالگری.

علارغم وحشیگری و تجاوزات اشغالگران که منجر به شهادت ده‌ها هزار فلسطینی و نابودی نوار غزه با وحشیگری بی‌سابقه شد، این رژیم ظالم و متجاوز ثابت کرده است که موجودیتی شکننده دارد و بدون حمایت آمریکا قادر به ادامه حیات نیست.

این رژیم موقت صهیونیستی در منطقه ما و بافت اجتماعی فرهنگی ما جایی ندارد و این غده سرطانی باید حذف شود حتی اگر زمان زیادی طول بکشد.

ایالات متحده آمریکا و متحدانش در جهان و منطقه شریک این اشغالگران در تجاوزات و جنایات علیه ملت فلسطین و لبنان و علیه مردم منطقه هستند و مسئولیت کامل این جنایت و بی عدالتی را بر عهده دارند.

بر ایستادگی ملت فلسطین و مقاومت دلیرانه آنها پس از یک سال صبر و استقامت درود می فرستیم، و حقا که شایسته پیروزی هستند. ‏

بر رشادت برادران مجاهد خود در جبهه های پشتیبانی در یمن عزیز و عراق بزرگ و همچنین تصمیم تاریخی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر موشک باران عمق سرزمین های اشغالی درود می فرستیم و این ایستادگی را ارج می نهیم.

تصمیم حزب الله مبنی بر گشودن جبهه حمایت از مردم مظلوم غزه و مقاومت شرافتمندانه آنها در هشتم اکتوبر تصمیمی بحق و انسانی بود، و در عین حال تصمیمی برای دفاع از لبنان به شمار می رفت.

ملت ما در راه این مقاومت و پشتیبانی بهای سنگین و پرهزینه‌ای پرداخته است، صدها هزار غیرنظامی آواره شدند و اموال و ساختمان‌های خصوصی آسیب های فراوانی دیدند.

دشمن به جنایات و تجاوزات بی حد و حصر خود ادامه می‌دهد، اما ما ان‌شاءالله با تکیه به توانایی مقاومت در دفع تجاوزات و پشتوانه مردم مقاوم خود اطمینان داریم که نصرت خداوند فرا رسیده است.

مطالب مشابه

نظریات اضافه کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button