افغانستانگزارش های ویدیوئیورزش

رقابت‌ نمایشی میان‌ تیم‌های کریکت نابینایان ولایت بلخ

مسابقات نمایشی تیم کریکت نابینایان ولایت بلخ به مناسبت راه یابی تیم ملی فوتسال کشور به جام جهانی ازبیکستان در شهر مزارشریف راه‌اندازی گردید.

شماری از افراد دارای معلولیت، با شعار “معلولیت محدودیت نیست” و تیم کریکت نابینایان ولایت بلخ  همانند تیم ملی فوتسال کشور می‌تواند در سطوح مختلف برای افغانستان افتخار کسب نماید.

از سوی هم، مسوولین انستیتوت تخنیکی و مسلکی ولایت بلخ با حمایت از تیم های ورزشی افراد دارای معلولیت می‌گویند که حکومت با روشن‌دلان همکار است و از فعالیت‌های ورزشی آنان حمایت می‌کنند.

در همین حال یکی از اعضای شبکه دادخواهی برای افراد دارای معلولیت می‌گوید که امکانات رشته ورزشی کریکت برای ورزشکاران دارای معلولیت در این ولایت ناچیز است و باید مسوولین اداره ورزش کشور در این راستا توجه نمایند.

با این حال شماری از اعضای تیم کریکت نابینایان بلخ با ابراز خرسندی از راه یابی تیم فوتسال کشور می‌گویند که در صورت ایجاد امکانات و زمینه‌های بهتر ورزشی، آنان می‌توانند در مسابقات ملی و بین المللی بدرخشند.

هدف از برگزاری از این رقابت‌ها شناسایی و انتخاب چهره های برتر ورزشی در میان نابینایان ولایت بلخ و تشویق جوانان به ورزش گفته شده است.

مطالب مشابه

نظریات اضافه کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button