جهانمنطقه

رییسی: کوچک ترین تعرض به خاک ما برخورد فوری، سهمگین و شدید بدنبال دارد

رسانه‌های ایرانی گزارش دادند که رییس جمهور این کشور در مراسم رژه ارتش گفت: عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را فروریخت، این عزتی که ارتش و سپاه آفریدند که در یک اقدام دقیق و سنجیده کاری کردند که رژیم صهیونیستی تنبیه شد و این عملیات تحقق وعده‌ای دقیق و وعده‌ای صادق بود که همه به آن اعتراف دارند.

رییسی می‌افزاید: امروز دیگر سخن از گزینه نظامی علیه ملت ایران نیست و این مهم به دلیل بازدارندگی و اقتدار نیروهای مسلح ما است.

رییس جمهور  در این مراسم گفت: امروز تنفر از رژیم صهیونیستی و حمایت از مقاومت و فلسطین بیشتر از هر زمان دیگری است و سخنی که امام خمینی “ره” ۴۵ سال قبل مبنی بر حمایت از مقاومت فرمودند.

رییس جمهور  در مراسم رژه ارتش ایران تاکید کرد که شکست رژیم صهیونیستی، شکست اطلاعاتی، امنیتی، نظامی بود اما بالاتر از این‌ها شکست راهبردی بود؛ برخی کشورها دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بودند اما حالا پیش ملت‌های خود سرافکنده هستند و این شکست راهبردی برای آن رژیم بود.

رییس همچنان افزود: به کشورهای منطقه عرض می‌کنم که نیروهای نظامی ما امنیت ساز، صلح آفرین و موجب اقتدار برای منطقه و کاملاً قابل اتکا هستند و این کشورها به جای ارتباط با رژیم صهیونیستی به داشته‌های خود و نیروهای مسلمان و ارتش و سپاه ما اتکا کنند؛ نیازی به نیروهای بیگانه در منطقه نیست.

رییسی در این مراسم افزود: اگر کوچک ترین تعرضی از سوی رژیم صهیونیستی به خاک ما انجام شود برخوردی سهمگین و شدید با آن‌ها خواهد شد.

مطالب مشابه

نظریات اضافه کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button